ماده 15- شورای
آموزشی – پژوهشی دانشکده / آموزشکده
الف- تعریف شورای
آموزشی – پژوهشی دانشکده / آموزشکده
در هر دانشکده که
دارای سه گروه آموزشی یا بیشتر باشند و همچنین در آموزشکدهها شورای آموزشی – پژوهشی دانشکده / آموزشکده
با ترکیب ذیل تشکیل میشود:
1- رئیس دانشکده
یا آموزشکده
2- معاونان
دانشکده یا آموزشکده
3- مدیران گروههای
دانشکده یا آموزشکده
ب- وظایف شورای
آموزشی – پژوهشی دانشکده / آموزشکده:
1. برنامهریزی
جهت ایجاد زمینههای اجرایی مصوباتی که توسط معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی و
پژوهشی موسسه ابلاغ میگردد.
2. تدوین سیاستهای
آموزشی و پژوهشی دانشکده یا آموزشکده با توجه به خط مشی آموزشی و پژوهشی موسسه جهت
تصویب در مراجع ذیصلاح
3.بررسی و تدوین
طرحهای آموزشی و پژوهشی دانشکده یا آموزشکده و ارجاع آنها به شوراهای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی و فناوری
موسسه
4. بررسی و تدوین
طرحهای ارزشیابی و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشکده یا آموزشکده و پیشنهاد آن
به شوراهای تخصصی آموزشی و تحصیلات تکمیلی و پژوهشی و فناوری مؤسسه
5. هماهنگی میان
گروهها و بخشها در ارائه دروس مشترک
6. اتخاذ تصمیمات
اجرایی برای هماهنگی و تطابق زمانی تعلیم و تحقیق در دانشکده یا آموزشکده
7. بررسی و تعیین
نیاز دانشکده به عضو هیأت علمی علمی جدید و پیشنهاد آن به شورای مؤسسه برای تکمیل
اعضای هیأت علمی هر گروه
8. بررسی و
پیشنهاد ظرفیت پذیرش به معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی مؤسسه
9. بررسی و اظهار
نظر در مواردی که رئیس دانشکده به شورا ارجا میدهد.
10. بررسی
تقاضاهای فرصت مطالعاتی و پیشنهاد آن به شورای مؤسسه
11. بررسی طرحهای
پژوهشی و فناوری اعضای هیأت علمی و ارجاع آن به شورای تخصصی و پژوهشی و فناوری
مؤسسه
12. تصویب عناوین
رساله( پایاننامه های تحقیقاتی دوره های کارشناسی ارشد و بالاتر) با رویکرد حل
موضوعات کاربردی و توسعه و تحقیق در موضوعات بنیادین
برگرفته از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
دفتر هیئتهای امناء