آشنایی با عملکرد شرکتهای هرمی

آشنایی با عملکرد شرکتهای هرمی
در بازاریابی شبکه ای (هرمی) شما یک کالا از شرکت می خرید و  سپس خود شروع به یافتن مشتری برای شرکت می کنید. و در قبال جذب تعداد معینی مشتری از شرکت پورسانت می گیرید.این کالاها اغلب لوکس هستند و ارزش واقعی کمی دارند .در شرکتهای هرمی قیمت کالای فروخته شده به زیرمجموعه ها بسیار بیشتر از ارزش واقعی آن است و  معمولا شامل سکه ی طلا، ساعت، اقامت در هتل و لوازم آرایش و ... می باشد . البته این شرکتها به اعضا تمام واقعیات را نمی گویند و در زمان حساب و کتاب درصد بسیار کمی از درآمد را به  اعضا اختصاص میدهند .جهت دانلود این PDF کلیک کنید

تاریخ به روز رسانی:
1391/03/11
تعداد بازدید:
105
Powered by DorsaPortal