نحوه استفاده از کارت تغذیه دانشجویی
واحد تغذیه
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای کلیه دانشجویان جدید الورود برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از کارت تغذیه دانشجویی و انتخاب غذا در سیستم اتوماسیون تغذیه نکاتی را یادآور می شویم.
1-در حفظ و نگهداری از کارت دانشجویی خود دقت کنید. چون علیرغم هزینه زیاد این کارت، دوره زمانی صدور کارت المثنی نیز برای دانشجو طولانی می باشد.
2-این کارت حاوی یک تراشه الکترونیکی می باشد که بعنوان کارت تغذیه نیز استفاده شده و توصیه می شود برای حفاظت بیشتر و جلوگیری از شکستن کارت آن را داخل کاورهای پلاستیکی قرار دهید.
3-کلیه دانشجویان موظف می باشند برای دریافت غذا فقط از کارت دانشجویی خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده استفاده از کارت دانشجویی دیگر توسط دانشجو، کارت مذکور مسدود خواهد شد.
نحوه استفاده از کارت تغذیه در سیستم اتوماسیون سلف سرویس
1-برای استفاده از کارت تغذیه در قسمت سلف سرویس به محض دریافت کارت دانشجویی به مسئول اتوماسیون سلف جناب آقای مؤمن مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام خود در این قسمت و گرفتن شماره کاربری و کلمه عبور اینترنتی خود اقدام نمائید.
2- برای رزرو وعده غذایی دانشجویان عزیز می توانند بعد از شارژ کارت به دستگاه های رزرو غذایی که در بیرون سلف در قسمت خواهران و برادران تعبیه شده مراجعه نموده و به صورت زیر عمل کنند.
1-کارت خود را بر روی چشم دستگاه کشیده تا صفحه رزرو غذایی باز شود. دقت کنید که چراغ هفته جاری روشن باشد و به اشتباه برای هفته بعد رزرو غذایی نشود.
2-دانشجویان عزیز حداقل از48 ساعت قبل برای رزرو یک وعده غذایی یا حذف آن از دستگاه رزرو اقدام کرده، در غیر اینصورت تا 24 ساعت مانده به آن وعده غذایی دستگاه اتوماسیون بسته شده و هیچ گونه تغییری برای رزرو یا حذف آن وعده غذایی امکان پذیر نخواهد بود. به عنوان مثال برای وعده نهار روز دوشنبه باید از روز شنبه نسبت به رزرو آن اقدام نمود در غیر این صورت وعده غذایی رزرو نخواهد شد.
3-دانشجویان دختر ساکن خوابگاههای زینب، بنت الهدی و اندیشه برای وعده غذایی شام باید  بعد از کشیدن کارت روی دستگاه رزرو و باز شدن صفحه رزرو غذایی هفتگی کلید انتخاب سلف را زده و برای وعده شام با شماره2 در دستگاه رزرو غذایی روزهای مورد نظر را رزرو نموده در غیر اینصورت کارت در زمان تحویل غذا در سلف سرویس خوابگاه زینب پیغام (سلف نا معتبر) خواهد داد.  
4-قابلیت افزایش اعتبار و رزرو اینترنتی برای سیستم اتوماسیون تغذیه دانشگاه ایجاد شده، لذا دانشجویان عزیز باید حداکثر ظرف مدت یک ماه از شروع ترم تحصیلی رمز دوم کارت اعتباری بانکی خود را فعال نمایند.
5-دانشجویان عزیز می توانند برای افزایش اعتبار کارت خود و همچنین رزرو غذا با ورود به سایت دانشگاه،  در قسمت سامانه ها گزینه سامانه رزرو اینترنتی را انتخاب نموده، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد و سپس اقدام به رزرو غذا و افزایش اعتبار نمایند . و همچنین مستقیم باip:78.38.131.66 سیستم اتوماسیون تغذیه از مرورگر internet explorer استفاده نمایند.
6-دانشجویان عزیز دقت نمایند به محض ورود به سایت نسبت به تغییر رمز ورود خود اقدام کنند.               
تاریخ به روز رسانی:
1392/06/23
تعداد بازدید:
689
Powered by DorsaPortal