امور تشکیلات و طبقه بندی مشاغل
Untitled Document
     
 
 امور تشکیلات

1- ارائه تشکیلات تفضیلی واحدهای ستادی به وزارت متبوع با توجه به پیشنهادات واصله و نیازهای دانشگاه

2- پیگیری های مربوط به مکاتبات ارسال شده قبلی در خصوص تشکیلات تفضیلی حوزه های ستادی دانشگاه

3- کنترل تخصیص ردیف های سازمانی در واحدهای تابعه

4- کنترل تخصیص ردیف های سازمانی در خصوص نیروهای جدیدالاستخدام

5- اقدام مستمر درخصوص اصلاح اطلاعات پرسنلی در تشکیلات تفضیلی

6- ارائه گزارش، آمار و عملکرد به مقام ذیربط

7- بررسی و تجدیدنظر در تشکیلات و نمودار سازمانی و شرح وظایف واحدهای وابسته به منظور انطباق هرچه بیشتر با اهداف وزارتخانه و دستورالعمل های صادره و همچنین در صورت نیاز تغییر ساختار سازمانی واحدها جهت اصلاح و تکمیل و ایجاد تشکیلات متناسب با توجه به احتیاجات واحدهای متقاضی

8- بررسی کلیه پیشنهادات واصله در زمینه ایجاد و یا تغییر در تشکیلات با توجه به ضوابط

امور طبقه بندی مشاغل

1- بررسی کلیه پیشنهادات واصله در ارتباط با طبقه بندی مشاغل

2- بررسی مدارک ارائه شده درخصوص تشخیص تجربه درج، مدرک تحصیلی، دوره های آموزشی، کارآموزی، سوابق تجربی و غیره براساس مستندات و مقررات مندرج در طرح های طبقه بندی مشاغل به منظور طرح در کمیته اجرائی طبقه بندی مشاغل

3- بررسی پیشنهادات واصله در امر انتصابات، ارتقاء گروه، تنزیل گروه با توجه به قوانین و مقررات موجود و ضوابط طرح های طبقه بندی جهت طرح در کمیته اجرائی طبقه بندی مشاغل

4- انجام مطالعات لازم و بررسی پیشنهادات واحدهای ذیربط در رابطه با طرح های طبقه بندی مشاغل و انطباق با نیازهای استخدامی و درصورت لزوم پیشنهاد به مراجع قانونی برای تایید
 
   untitled10i0000s
شرح وظایف رشته شغلی پرستار    
شرح وظایف رشته شغلی حسابدار                        آیین نامه تشکیلات و طبقه بندی مشاغل                                                          فلوچارت کارگزینی
شرح وظایف رشته شغلی مسئول اموراداری 
شرح وظایف پزشک                                          ضوابط ارتقاءرتبه و طبقه
شرح وظایف کارگزین
طرح طبقه بندی مشاغل عمومی و رشته بهداشتی درمانی







 
تاریخ به روز رسانی:
1396/08/14
تعداد بازدید:
365
Powered by DorsaPortal