آشنایی با عملکرد شرکتهای هرمیدر بازاریابی شبکه ای (هرمی) شما یک کالا از شرکت می خرید و سپس خود شروع به یافتن مشتری برای شرکت می کنید. و در قبال جذب تعداد معینی مشتری از شرکت پورسانت می گیرید.این کالاها اغلب لوکس هستند و ارزش واقعی کمی دارند .در شرکتهای هرمی قیمت کالای فروخته شده به زیرمجموعه ها بسیار بیشتر از ارزش واقعی آن است و معمولا شامل سکه ی طلا، ساعت، اقامت در هتل و لوازم آرایش و ... می باشد . البته این شرکتها به اعضا تمام واقعیات را نمی گویند و در زمان حساب و کتاب درصد بسیار کمی از درآمد را به اعضا اختصاص میدهند .جهت دانلود این PDF کلیک کنید