امور دانش آموختگان



                                   دانشگاه علوم پزشکی گناباد

     

مسئول امور دانش آموختگان: علی پور فاطمی

شرح وظایف:            
 
1- اعلام فراغت از تحصیل دانشجویان به وزارت متبوع

2- صدور تأییدیه تحصیلی موقت به اداره طرح

3- صدور تأییدیه تحصیلی دائم جهت استخدام به کارگزینی و مدیریت نیروی انسانی دانشگاه ها

4- صدور گواهی موقت فراغت از تحصیل

5- صدور دانشنامه و گواهی ریز نمرات

6- صدور و ارسال ریز نمرات برای دانشجویانی که درمقاطع بالاتر قبول شده اند
 

7- بررسی و اصلاح کارنامه های تحصیلی دانشجویان

8 - مکاتبه با دانشگاههای مختلف برای گرفتن مدارک مقطع قبلی پذیرفته‌شدگان در آزمونهای ناپیوسته

9- استعلام‌ از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره مندی دانش آموخته از امکانات صندوقهای رفاه

10- اعلام فارغ التحصیلی دانشجویان به حوزه های نظام وظیفه عمومی

11- اعلام انصراف از تحصیل دانشجویان و مراحل تسویه حساب با آنان

 

 مدارک لازم جهت صدور دانشنامه و ریز نمرات مقطع کاردانی - کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد

1- اصل و تصویر انجام یا معافیت از طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح


2- اصل تسویه حساب با صندوق رفاه دانشجویان

3- اصل و تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

4- اصل و تصویر پروانه دائم (برای رشته های پروانه دار)

5- اصل گواهی انجام کار در داخل کشور

گواهی کار جهت سمیه مناطق 2 و3 دو برابر سنوات تحصیل و برای سایر سهمیه ها هر یک برابر زمان تحصیل و بایستی گواهی کار با قید تاریخ شروع و پایان می باشد.

6- اصل گواهی موقت در صورت صادر شدن

7- در مقطع ناپیوسته علاوه بر موارد فوق

8- اصل و تصویر دانشنامه مقطع یا مقاطع قبلی
 
9- اصل و تصویر مجوز صدور مدرک مقطع یا مقاطع قبلی

10- کپی شناسنامه و کارت ملی

11- اصل فیش واریزی به مبلغ 10000 ریال به شماره حساب 2178171619007 نزد بانک ملی تمرکز درآمدهای غیردرمانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بابت هزینه تمبر

12-  نامه درخواست صدور دانشنامه (لینک نامه) 
 

 مدارک لازم جهت صدور گواهی موقت

1- تصویر انجام یا معافیت از طرح نیروی انسانی جهت رشته های مشمول طرح

2- تصویر گواهی میزان بدهی به صندوق رفاه دانشجویان

3- تصویر دو طرف کارت پایان خدمت یا معافیت برای آقایان

4- اصل فیش واریزی به مبلغ 10000 ریال به شماره حساب 2178171619007 نزد بانک ملی تمرکز درآمد های غیردرمانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد بابت هزینه تمبر

5- کپی شناسنامه و کارت ملی

6- نامه درخواست صدور گواهی موقت (لینک نامه)
 

· متقاضی در صورت تمایل به ارسال مدارک خود از طریق پست، باید مدارک لازم را به همراه آدرس دقیق پستی و شماره تلفن همراه به امور دانش آموختگان ارسال نماید.

· هزینه ارسال مدرک تحصیلی برای سال 1397 مبلغ 200000 ریال می باشد که در زمان تحویل مدرک توسط پست در مقصد (درب منزل) دریافت خواهد شد.

· لازم به ذکر است اصل دانش نامه 15 روز پس از درخواست متقاضی و ارسال مدارک صادر خواهد شد.

 

سامانه دریافت مدرک تحصیلی دانش آموختگان

از مورخ 1400/04/15 به بعد کلیه متقاضیان مدرک تحصیلی بایستی درخواست خود را در سایت eg.behdasht.gov.ir ثبت و مدارک و مستندات مورد نیاز را تکمیل نمایند.

کسانیکه از تاریخ فوق الذکر به بعد به صورت حضوری جهت دریافت مدرک تحصیلی مراجعه می نمایند بایستی درخواست خود را در سامانه فوق الذکر ثبت نمایند.

 
 
 
 
 

تاریخ به روز رسانی:
1400/02/29
تعداد بازدید:
6595
Powered by DorsaPortal