اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت پزشکی سال ۱۳۹۹

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته فوریت پزشکی سال ۱۳۹۹

"بسمه تعالی"

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانا و عرض تبریک ایام الله دهه فجر و همچنین تبریک به داوطلبانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته فوریت های پزشکی سال 1399 این دانشگاه پذیرفته شده اند به اطلاع می رساند ثبت نام و ارسال مدارک از تاریخ 12 لغایت14 بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت اینترنتی و از طریق درگاه er.gmu.ac.ir صورت می پذیرد، خواهشمند است جهت تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مشروحه ذیل در تاریخ فوق الذکر به سایت اعلام شده مراجعه نمائید. بدیهی است عدم مراجعه جهت ثبت نام در تاریخ یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

فرایند ثبت نام طی مراحل زیر انجام می شود:

مرحله اول : اینترنتی : به آدرس er.gmu.ac.ir مراجعه و مشخصات و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک مورد نیاز را اسکن نمائید.

ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از تاریخ 12 لغایت 14 بهمن ماه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

اسکن مدارک خود را با حجم کمتر از ۵۰۰ کیلو بایت از نوع jpg و gif آماده نمایید.

نام کاربری و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

توجه فرمایید جهت سهولت روند کار با سامانه، پس از ورود به سامانه در ذیل صفحه اصلی، راهنمای سامانه را دریافت و مطالعه فرمایید. پس از ورود به سامانه، در سمت راست صفحه، منو ثبت نام را انتخاب نمائید. برای ثبت اطلاعات دکمه ویرایش را در سمت چپ صفحه کلیک نمائيد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را کليک نمائيد

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمائید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.

پس از ورود اطلاعات ثبت نامی جهت ارسال مدارک خود، منو مدارک در سمت راست صفحه را کلیک نمائید. در این بخش برای ارسال هر مدرک، دکمه ارسال فایل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرک را از ليست انتخاب نمائيد و توضيحات را وارد نمائيد. توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و در صورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس برای بارگذاری هر مدرک ارسال فایل را مجددا انتخاب نمائید. در پایان بارگذاری مدارک ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارک شما ذخيره شوند. لازم به ذکر است کليه مدارک ستاره دار (اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

ثبت نام اینترنتی شامل :

الف: دانلود فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل و امضاء آنها و اسکن وآپلود آن در سامانه ثبت نام اینترنتی

* فرم شماره (1)

* فرم شماره (2)

* فرم شماره (3)

* فرم شماره (4)

* فرم شماره (5)

* فرم شماره (7)

* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه

* فرم خود اظهاری دانشجویان

* فرم اطلاعات دانشجویان جدید

* فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)

* فرم ثبت نام دانشکده

ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند

۱) اسکن تمامی فرم های ثبت نامی

۲) تصویر تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی (در هنگام ارسال پستی مدارک بایستی دو سری کپی از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ارسال گردد.)

۳) عکس (در هنگام ارسال پستی مدارک بایستی 6 قطعه عکس پشت نویسی شده ارسال گردد.)

۴) ارائه مدرکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه ( ویژه برادران) باشد. ( پذیرفته شدگان ذکور بایستی پس از دانلود فرم معافیت تحصیلی و تکمیل آن به پلیس + ۱۰ شهرستان محل سکونت خود مراجعه و نسبت به معافیت تحصیلی اقدام و آن را در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری و اصل آن را به همراه سایر مدارک به دانشگاه ارسال نمایند.)

۵) اصل مدرک تحصیلی دوره کاردانی

6) اصل حکم مرخصی سالانه برای کارمندان دولت یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط سازمان متبوع

7) اصل حکم استخدامی کارمندان دولت

8) ارائه گواهینامه انجام خدمات قانونی مقرر ( طرح لایحه نیروی انسانی) یا گواهی معافیت از آن

9) تأییدیه تسویه حساب با صندوق رفاه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

10) ارائه فرم انصراف قطعی از تحصیل در رشته های تحصیلی دوره روزانه در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال قبل

11) موافقت رسمی از محل خدمت

مرحله دوم: (دریافت تأییدیه ثبت نام موقت)

پذیرفته شدگان پس از دانلود فرم های ثبت نامی (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید) آنها را تکمیل و امضا نموده و به همراه سایر مدارک اسکن و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمایند و پس از اتمام ثبت نام اینترنتی پرونده الکترونیکی توسط کارشناس آموزش دانشگاه ظرف حداکثر ۵ روز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تکمیل پرونده الکترونیکی مورد تأیید قرار خواهد گرفت و پس از آن تأییدیه ثبت نام نهائی که به عنوان کارت دانشجوئی موقت تلقی می گردد قابل دریافت خواهد بود.

مرحله سوم: ( ارسال مدارک به صورت پستی )

لازم است کلیه دانشجویان اصل مدارک را به همراه تأییدیه ثبت نام الکترونیکی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آدرس: گناباد- حاشیه جاده آسیایی معاونت آموزشی اداره پذیرش و ثبت نام کد پستی ۹۶۹۱۷۹۳۷۱۸، تا مورخ ۳۰/11/۱۳۹۹ ارسال نمایند.

تاریخ به روزرسانی:
1399/11/11
تعداد بازدید:
639
Powered by DorsaPortal