معرفی و شرح وظایف گروه ارزیابی عملکرد

انتشار محتوا: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۵۱:۳۵ بعد از ظهر

تعریف:
سنجش ، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد واحدها براساس قوانین و مقررات مربوط با رویکرد معیارهای اثربخشی ، کارائی ، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقاء کیفیت خدمات.

     اهداف:
•    تعیین میزان انحراف از مسیر سیاستها ، طرح ها و برنامه ها
•    راهنمایی و ارشاد واحد در جهت بهبود کارآمدی و ارتقای فرآیند

شرح وظایف :
•    تهیه و تدوین شاخص ها (عمومی و اختصاصی) و معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران در رده های مختلف
•    تهیه و تنظیم چک لیست ارزیابی مدیران و ارسال نتایج به ریاست دانشگاه
•    ابلاغ چک لیست ارزیابی به مدیران جهت آگاهی و خودارزیابی مدیر
•    ارزیابی، امتیازدهی و تعیین وضعیت عملکرد مدیران
•    تهیه نقاط قوت و ضعف و تهیه پس خوراند لازم و همچنین ارائه به ریاست محترم دانشگاه
•    تعیین بازه زمانی جهت رفع نقایص عملکرد مدیر
•    انجام ارزیابی مجدد مدیر و مقایسه امتیاز ثانویه با امتیاز قبلی، ارائه پس خوراند و ارسال به ریاست محترم دانشگاه جهت بررسی و ارشادات لازم
•    تهیه و تدوین شاخص ها (عمومی و اختصاصی) و معیارهای ارزیابی عملکرد رابطین رسیدگی به شکایات در واحدهای محیطی
•    تهیه و تکمیل چک لیست ارزیابی رابطین شکایات، امتیازدهی و تعیین وضعیت عملکرد رابطین
•    تعیین نقاط قوت و ضعف و تهیه پس خوراند لازم، ارائه به واحد مربوطه و تعیین بازه زمانی جهت رفع نقایص
•    انجام ارزیابی مجدد رابطین و مقایسه امتیاز جدید با امتیاز قبلی و ارائه پس خوراند

 

طراحی و پشتیبانی: پورتال زینوپارس