تعریف:
سنجش ، ارزش گذاری و قضاوت در خصوص عملکرد واحدها براساس قوانین و مقررات مربوط با رویکرد معیارهای اثربخشی ، کارائی ، اقتصادی و اخلاقی به منظور ارتقاء کیفیت خدمات.
اهداف:
• تعیین میزان انحراف از مسیر سیاستها ، طرح ها و برنامه ها
• راهنمایی و ارشاد واحد در جهت بهبود کارآمدی و ارتقای فرآیند
شرح وظایف :
• تهیه و تدوین شاخص ها (عمومی و اختصاصی) و معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران در رده های مختلف
• تهیه و تنظیم چک لیست ارزیابی مدیران و ارسال نتایج به ریاست دانشگاه
• ابلاغ چک لیست ارزیابی به مدیران جهت آگاهی و خودارزیابی مدیر
• ارزیابی، امتیازدهی و تعیین وضعیت عملکرد مدیران
• تهیه نقاط قوت و ضعف و تهیه پس خوراند لازم و همچنین ارائه به ریاست محترم دانشگاه
• تعیین بازه زمانی جهت رفع نقایص عملکرد مدیر
• انجام ارزیابی مجدد مدیر و مقایسه امتیاز ثانویه با امتیاز قبلی، ارائه پس خوراند و ارسال به ریاست محترم دانشگاه جهت بررسی و ارشادات لازم
• تهیه و تدوین شاخص ها (عمومی و اختصاصی) و معیارهای ارزیابی عملکرد رابطین رسیدگی به شکایات در واحدهای محیطی
• تهیه و تکمیل چک لیست ارزیابی رابطین شکایات، امتیازدهی و تعیین وضعیت عملکرد رابطین
• تعیین نقاط قوت و ضعف و تهیه پس خوراند لازم، ارائه به واحد مربوطه و تعیین بازه زمانی جهت رفع نقایص
• انجام ارزیابی مجدد رابطین و مقایسه امتیاز جدید با امتیاز قبلی و ارائه پس خوراند