مدیریت احساسات و هیجانات در بحران

انتشار محتوا: ۴ تیر ۱۴۰۴ ساعت ۰۷:۴۵:۱۷ قبل از ظهر
با استفاده از تکنیک‌هایی مانند توقف و تامل می‌توان ضمن کنترل احساسات، پاسخ‌های متفکرانه‌ای را ارائه داد.

به گزارش وبدا، دکتر پریسا قاسمی روانپزشک و سرپرست اداره مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی دانشگاه با تاکید بر اهمیت ویژه مدیریت لحظه‌ای اضطراب و عصبانیت در جلسات بحران برای مدیران گفت: با توجه به اینکه این جلسات با فشار روانی بالا، تصمیم گیری‌های حساس و تعاملات پرتنش همراه است، استفاده از تکنیک توقف و تامل ضمن حفظ آرامش شخصی مدیر، می‌تواند فضای جلسه را به سمت تصمیم‌گیری‌های باکیفیت پیش ببرد.