به گزارش وبدا، این نشست با محوریت بررسی برنامههای تحول اداری، اصلاح فرآیندها و تبیین ظرفیتهای «سامانه فوریتهای اداری (فواد)» برگزار شد و اعضا بر ضرورت بهرهگیری از ابزارهای نوین مدیریتی برای افزایش بهرهوری، ارتقای شفافیت و بهبود پاسخگویی در نظام اداری تأکید کردند.
دکتر علی عالمی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، در این جلسه با اشاره به اهمیت برنامهریزی منسجم و حرکت در مسیر تحول اداری، بهرهگیری از سامانههای نوین و مشارکت فعال واحدهای مختلف دانشگاه را از الزامات ارتقای کیفیت خدمات و دستیابی به اهداف توسعهای دانشگاه برشمرد.
در ادامه آقای محمدمهدی مولوی، نماینده سازمان مدیریت و برنامهریزی استان، با تشریح کارکردهای سامانه فواد، این سامانه را یکی از ابزارهای مؤثر در شناسایی، رصد و پیگیری مسائل اداری دانست و اظهار کرد: اجرای دقیق فرآیندهای مرتبط با این سامانه، زمینهساز افزایش کارآمدی، تسریع در رسیدگی به مسائل و ارتقای پاسخگویی در دستگاههای اجرایی خواهد بود.
بررسی پیشنهادهای ارائه شده در کمیتههای تخصصی، تبادل نظر پیرامون راهکارهای بهبود فرآیندهای اداری و پیگیری برنامههای عملیاتی تحول اداری از دیگر محورهای این نشست بود.
در پایان، اعضای شورای راهبری تحول اداری دانشگاه بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات، بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای فناورانه و استمرار برنامههای تحول اداری در راستای ارتقای کیفیت خدمات و تحقق اهداف کلان دانشگاه تأکید کردند.