دوره آموزشی آشنایی با سامانه «فواد ۱۲۸» با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان

انتشار محتوا: ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ ساعت ۱۰:۵۷:۱۹ بعد از ظهر
در راستای ارتقای کیفیت خدمات، افزایش شفافیت و تکریم ارباب‌رجوع، دوره آموزشی آشنایی با سامانه فوریت‌های اداری «فواد ۱۲۸» در سالن شهید دکتر چمران دانشگاه برگزار شد.
t

به گزارش وبدا، این دوره آموزشی با حضور کارکنان اداری و مالی و سایر کارکنانی که به نحوی با مراجعان و خدمت‌گیرندگان در ارتباط هستند، همزمان با سفرآقای مولوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به گناباد برگزار شد.

در این برنامه آموزشی، شرکت‌کنندگان با اهداف، کارکردها و فرآیندهای سامانه فوریت‌های اداری «فواد ۱۲۸» آشنا شدند و موضوعاتی همچون تبیین قوانین و مقررات مرتبط با ارائه خدمات اداری، ارتقای کیفیت خدمات و تکریم ارباب‌رجوع، افزایش شفافیت و بهبود عملکرد در ارائه خدمات اداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آقای مولوی، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در این نشست با تشریح اهمیت سامانه فواد، این سامانه را ابزاری مؤثر برای ارتقای سلامت اداری، افزایش پاسخگویی و رسیدگی سریع به مسائل و مطالبات مردمی دانست و بر نقش آن در بهبود کیفیت خدمات دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

سامانه فوریت‌های اداری «فواد ۱۲۸» با هدف ارتقای سلامت اداری و افزایش رضایتمندی مردم راه‌اندازی شده و دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز با برگزاری این دوره آموزشی، گام دیگری در مسیر توانمندسازی کارکنان و توسعه فرهنگ پاسخگویی و مردم‌مداری برداشت.